Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Maaary - 21 februari 2013 21:36

Ja det här blir mitt första inlägg. Inte så konstigt, kommer vara precis som alla kommande inlägg. Idag har vi gjort lite ärenden, lämnat in papper till försäkringskassan, grejat på lite hemma. Grundmålat kryddhyllan i köket då den var träfärgad precis som från 60-talet. så nu ska den bli vit och fin. kommer kännas skönt att få köket i ordning. världens bästa hyresvärd!sovit väldigt dåligt sista nätterna då jag inte haft rätt medicin hemma då läkaren missat skicka iväg receptet.. drygt, men nu har jag den så jag håller tummarna jag får sova i natt.. väldigt seg idag, men mått lite bättre mot eftermiddagen. åt rester från totillia gratängen vi gjorde häromdagen så de va skönt att slippa laga mat :-) nu ska ja fortsätta se filmen på 6-an. 2012 är filmen för kvällen.pussåkram lingonbanan Maaary

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards