Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Maaary - 27 februari 2013 23:43

Målade klart sista tavlan idag. Men dock fick jag världens värkpåslag så resten av dagen har jag inte åstadkommit någonting. Svärmor kom och masserade gubben idag, så vi bjöd på lite mat i form av pommes och grillkorv. det var as länge sen man åt det och det var super gott. härligt med lite variation i vardagsmaten. sen tog vi oss tid och sen filmen hobbit. mycket bra, men haft väldigt ont så svårt att sitta/ligga still och koncentrera sig, men jag tog mig igenom med lite pauser. Nu hoppas jag innerligt jag klan somna! önskar man var lika lätt sövs som André! ham somnar på tre sekunder typ... nå.. nattinatt Maaary

Av Maaary - 27 februari 2013 10:48

Vaknade strax innan 10. super skönt när jag somnade nån gång efter 23. Kan inte legat mer än nån halvtimme innan ja somnade. så de känner ja mig riktigt nöjd med. Idag ska jag försöka måla klart sista tavlan, men först lite frukost kanske :-) Maaary

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards