Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Över 1mån nu tydligen

Av Maaary - 24 mars 2013 02:25

Jahapp, såg nu faktiskt med hjälp av mina andra inlägg så ha ja nu haft sån här överkraftig värk i över 1 mån.. Suuuuper kul... not.. inte så konstigt jag blir så sarkastisk i mina inlägg och tankar då man är rätt så less nu.. tro de bli ett samtal till läkaren på mån för att diskutera bad jag ska göra.. får väl inge bättre svar där, men snart där man väl lägga in salig på psyket om dom inte tar emot en nån annan stans.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maaary - 31 mars 2013 23:42

Oj så vi flängt runt. men på ett bra sätt :-) ute hos svärisarna i fredags, fick rida lite, men valde att bara jobba på banan i skritt. skönt när man känner hur hästen verkligen börjar trampa igenom och ta böjningar och förflyttningarna mjukare och m...

Av Maaary - 28 mars 2013 23:48

Brevet avsett till: Avsändare:Mona Hedin, Arbetsförmedlingen Umeå Maria LindbergJoel Engström, Försäkringskassan Umeå 851216-4883Efter att ha legat i en hel månad med, utöver min vanliga dagliga helvetes värk, så mycket värk att jag knappt t...

Av Maaary - 27 mars 2013 00:00

Fan idag har jag mått helt OK igen :-) känns som en enormt stort sändningstillstånd då man äntligen får lite luft. Fixat i lägenheten idag och varit förbi återvinningen med massa skrot från vinden. Hämtade Malm byrån Andre hittade via blocket (äntlig...

Av Maaary - 25 mars 2013 23:46

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag. Sov väldigt länge, till 11. Åt lite frukost, sen gick vi till hundparken med Chloe så hon fick leka av sig :-) trodde hon skulle va rädd av alla hundar och stryka längst benen, men hon sprang på för fullt oc...

Av Maaary - 24 mars 2013 02:13

Igår va vi ut å träffa pappa å såg fotboll :-) tråkig match, men alltid mysigt att umgås me pappa å cathrina. Idag va vi ute i Hössjö. Vilket lugn, vilket väder. Satt nog ute på altan i solen 2 timmar och bara njöt. blev bjudna på gomata i form av g...

Ovido - Quiz & Flashcards