Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Maaary - 22 mars 2013 15:04

Haft syjunta här hemma i veckan.. med mig själv.. inte för att jag vet vad syjunta betyder med jag tror man måste vara mer än en ;-) lånat symaskin av svärmor, och lagat och sytt in lite kläder. idag hat vi fixat gardinerna. sytt upp dom och rollqt av massa katthår :-P känt mig bättre sen jag fick morfin, men märkt att jag lätt gör för mycket för att sedan bli liggande. igår sydde ja massa, planterade om lite blommor, och plockade ordning lite överallt.. mewn de fick ja ju känna sen. blev liggande hela kvällen, med migränkännningar :-\ så idag har jag gjort nog! blir fotboll hemma hos pappa ikväll så de blir lugnt och skönt :-D glad ja ha min kära man som gör det lättare att kliva upp varje dag <3 utan honom skulle ja nog vara liggande och djupt deprimerad!.. nu lite vila sen blir de mat i form av hemma lagad kebab i bröd. Mumma!! :-D puss Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards