Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Maaary - 7 mars 2013 18:39

Men urs vilken värk ja ha haft de senaste dagarna. Åkte tillåme till läkaren akut då ja verkligen inte orkade nå mer.. men inte fan gör dom nå, å typiskt så va ju min läkare på sportlov. Tur Lisa gjort boobs så hon hade morfin tabletter hemma som jag fick. Haft det lite lättare i och med det men ura jag känner ibland bara att jag vill bryta ihop. Kan kännas lite bättre en stund sen drar de igång igen. legat typ hela veckan... hatar fan det här! tur ja ska till sjukgymnast i veckan så hoppas ja man kommer igång me de så man får lite hjälp med värken. men energin är låg och jag orkar ingenting. älsklingen ha varit dålig i veckan också så de enda vi gjort är typ promenader med kära chloe och inget mer.. tur man ha henne så man tar sig ut i alla fall!.. ska försöka slutqnröka nu också. har köpt cigg med mindre nikotin samt snus. så vi får se hur det går me de.. andre får massage av mamma sin just nu, sen blir det filmkväll! myspys :-) nu har jag blivit alldeles snurrig igen av allt skrivande så vi hörs väl snart igen. pussåkram Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards