Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Maaary - 24 mars 2013 02:25

Jahapp, såg nu faktiskt med hjälp av mina andra inlägg så ha ja nu haft sån här överkraftig värk i över 1 mån.. Suuuuper kul... not.. inte så konstigt jag blir så sarkastisk i mina inlägg och tankar då man är rätt så less nu.. tro de bli ett samtal till läkaren på mån för att diskutera bad jag ska göra.. får väl inge bättre svar där, men snart där man väl lägga in salig på psyket om dom inte tar emot en nån annan stans.......

Av Maaary - 24 mars 2013 02:13

Igår va vi ut å träffa pappa å såg fotboll :-) tråkig match, men alltid mysigt att umgås me pappa å cathrina. Idag va vi ute i Hössjö. Vilket lugn, vilket väder. Satt nog ute på altan i solen 2 timmar och bara njöt. blev bjudna på gomata i form av grillat. Riktig hjärtlig dag. värken hölls i schack. men blev jobbigare mot slutet. Så nu ligger ja här igen... Mega värk och domningar. Skakar och huvudet värker... Trots långtidsvärkande morfin (!!!) blir så less. proppat i mig nå tabletter nu och hoppas på någon sömn alls. Skönt å tänka på något annat för en stund. Ja, ännu ett jätte roligt inlägg om min värk. Mest för mig själv. Få ut klagoanden.. Och även att kunna kolla tillbaka sen och se hur det varit. Nu ha de här pågått över 3 veckor!!!! Och JA nu är ja less! spec när inget ens morfin hjälper... nä men go natt på ER så får ja väl fortsätta ligga här å plågas ännu en natt bläää , (en inte så glad ) Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards