Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Maaary - 13 mars 2013 23:02

många som har frågat sista dagarna vad jag råkat ut för.orkar inte dra det så långt, men jag var med om en fall olycka för 3 år sedan, då jag landade på nacken med hela kroppstyngden och blev en bakåtkullerbytta med huvudet i bröstet och knäckte hela nacken. sedan dess har jag haft stora problem. röntgen visar dock inget, men har symtom som en viplach skada. yrsel, kronisk huvudvärk, kronisk nack värk, muskel spänningar, migrän, sömnproblem, domningar i armar, ja u name it... många problem på denna lilla kropp.. käkar vanligtvis ingen värkmedicin då jag är emot att proppa i sig massa piller för att sedan problemet ändå kvarstår, men på senare tid har jag fått i alla fall i perioder fått köra medicinkurer med starkare medicin då musklerna börjar säga ifrån väldigt mycket. nu senast, eller just nu har jag haft konstant KRAFTIG värk i 2 veckor sen igår..kännt mig väldigt nere och velat ge upp, eller gett upp flera dagar.. men man vaknar även dagen efter så det är bara att försöka ta sig upp ur sängen och kämpa på.. ja nä, nu har jag väl redogjort över det stora hela! närhet och ömhet och förståelse är allt som hjälper! tack för att ni finns (ni vet vilka ni är) puss Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards