Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Maaary - 15 mars 2013 18:48

Sovit ganska bra i natt. eller bra å bra, men bättre än på länge. vaknat bara några få gånger och snabbt somnat om igen efter lite positionsbyte. Var till sjukgymnasten idag igen. Gick bra, men idag valde han att inte ta i mig alls. utan beskriva vad han ville att jag skulle göra, sedan bara studera och ge mig feedback. så klart blev jag dålig ändå... vi for på godishuset och köpte fredagsgodis sen direkt hem. värken blev ba värre och värre. la mig i sången och försökte vila. fick faktiskt nån halvtimmes sömn efter jag legat där 2 tim typ.. Nu ha vi precis ätit. Älsklingen gjorde potatis, fläsk och löksås. huuur gott som helst :-D nu blir det TV kväll och orkar vi med kanske en film efter farmen finalen. Trevlig helg! Maaary

Av Maaary - 15 mars 2013 00:05

Idag hat vi varit lite kreativa här hemma. Möblerat till de med den mya fina hyllan. Dammsugit och diskat undan å handlat lite mat. Låg faktiskt kanske en halvtimme å broderade på min badrumstavla som stannat upp sen 6 mån tillbaka :-P Värken var hanterbar under dagen men blivit jobbigare och jobbigare mot kvällen, ju mer spänd destå jobbigare att andas ordentligt. Det värker i nacken och drar i varenda muskel sen sjukgymnastiken.. å så ska man tillbaka i morgon... får väl se hur det går. Tagit mig massa medicin här på kvällakvisten men inte fått nån direkt lindring. Hoppas läkaren ha nå vettigt att komma med nu på onsdag. Jag hoppas verkligen jag ska kunna sova nu. så lätt man stressar upp sig redan innan man lagt sig för att sova, då man vet det kan bli jobbigt. Brukar oftast somna av ren utmattning tillslut. Håll tummarna P&K Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards