Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Maaary - 2 mars 2013 23:17

Oj nu ha de varit mycket senaste dagarna. Det största är nog att vi va och hämtade hem en valp, vid namn Chloe. Ska göra ett eget inlägg snart och berätta mer om henne, bara jag får lite tid över ;-) Idag var det snö kaos i Umeå. Skulle å akut till Hössjö och bli bjuden på mat så vi åkte hemifrån i hoppet att väderleksgudarna än en gång hade fel.. Men icket! Trodde jag hjöll på att dö flera gånger och då skämtar jag inte. Andre körde medans jag satt bak med Chloe som fortfarande är åksjuk. Snön yrde och man såg typ inget. Körde högst 50 och ändå va ja livrädd. väl framme spelade vi kort och såg på när hundarna lekte och lärde känna varandra. Blev bjudna på as god mat! Andres pappa är så himla duktig i köket. förstår var min kära fått sitt fina handlag för matlagning ifrån :-) När vi skulle fara körde vi fast på gården. förjävligt! värken ha inte varit rolig och just då ville man ba hem.. fy fan. världens sämsta dag.. nå men ruggit less ha ,an varit.. fick mig ett nervsammanbrott och grät och grät och grät.. älsklingen tröstade mig så gott de gick. är ba less på all värk, dålig sömn, att medicinerna inte funkar.. jaja.. nog me Gnäll för idag. ska försöka sova. tur ja ha mitt hjärta. han är den bästa som finns <3. nattinatt Maaary

Ovido - Quiz & Flashcards